Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může zboží reklamovat. Všech našich zákazníků si vážíme a proto Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době.
Postup při vrácení nebo reklamaci zboží
Zboží důkladně zabalte a zašlete na naši adresu. Přiložte k němu doklad o nákupu, žádost o vrácení peněz či výměnu zboží s číslem účtu a kontakt na Vás. Následně zboží zašlete na naši adresu.
- V případě vrácení zboží Vám budou obratem peníze vráceny na Váš účet.
- V případě výměny zboží Vám bude obratem zasláno nové nebo jiné zboží dle Vašeho výběru.
- Případné doplatky nebo nedoplatky budou vyřešeny dobropisem popřípadě fakturou rozdílu.
Adresa pro vrácení zboží je: Sobal CZ, Obalová Technika, s.r.o., Lutopecny 146, 757 01 Lutopecny
Pokud si něčím nejste jistí, můžete nás kontaktovat na e-mailu sobal@sobal.cz nebo telefonicky na čísle +420 773 796 748.
Pro usnadnění vyřízení můžete využít kontaktní formulář:
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.