Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může zboží reklamovat. Všech našich zákazníků si vážíme a proto Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době. 

Postup při vrácení nebo reklamaci zboží

Zboží důkladně zabalte a zašlete na naši adresu. Přiložte k němu doklad o nákupu, žádost o vrácení peněz či výměnu zboží s číslem účtu a kontakt na Vás. Následně zboží zašlete na naši adresu.

  • V případě vrácení zboží Vám budou obratem peníze vráceny na Váš účet.
  • V případě výměny zboží Vám bude obratem zasláno nové nebo jiné zboží dle Vašeho výběru.
  • Případné doplatky nebo nedoplatky budou vyřešeny dobropisem popřípadě fakturou rozdílu.

Adresa pro vrácení zboží je: Sobal CZ, Obalová Technika, s.r.o., Lutopecny 146, 757 01 Lutopecny


Pokud si něčím nejste jistí, můžete nás kontaktovat na e-mailu sobal@sobal.cz 
nebo telefonicky na čísle +420 773 796 748. 
Pro usnadnění vyřízení můžete využít kontaktní formulář:


Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

 

 

 
Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shopteťák.cz